Branża e-commerce stale się rozrasta. Każdego dnia na rynku pojawiają się nowi sprzedawcy, oferując podobne produkty/usługi do już istniejących. Firmy są do siebie zbliżone, działają na podobnych zasadach, a nawet ich cenniki są porównywalne. Czym więc zachęcić klienta, aby to u nas dokonał zakupu, a nie u konkurencji?
Jak się wyróżnić na tle pozostałych sprzedawców? Mamy na to rozwiązanie!
Aby wyróżnić się na tle innych sprzedawców, postaw na fantazyjne pakowanie przesyłek. Potrzebujesz do tego naprawdę niewiele, a zyskać możesz więcej niż Ci się wydaje. Klient zamawia u Ciebie towar. Po kilku dniach przynosi ją kurier. Co dostaje? Zazwyczaj jest to szare pudełko, niestaranne obklejone taśmą. Nie chcesz być jak wszyscy, więc nie pakuj swoich przesyłek jak wszyscy. Bądź nietuzinkowy i pozytywnie zaskocz swoich klientów, jeszcze zanim odpakują paczkę.
Jedyne czego potrzebujesz to:
- kolorowa folia stretch
- kolorowe taśmy pakowe
Na rynku dostępnych jest wiele kolorów. Dobierz je tak, by były one spójne z identyfikacją wizualną Twojej marki – możesz dopasować je np. pod kolor logo. Kolejnym ciekawym rozwiązaniem jest spersonalizowanie taśmy pakowej. Nadrukuj na niej nazwę firmy, numer telefonu lub adres sklepu internetowego.
Klient po otrzymaniu przesyłki od razu będzie wiedział kto jest jej nadawcą. Dzięki temu bardziej zapadniesz mu w pamięć, sprawisz że będzie miał z firmą pozytywne skojarzenie i zwiększysz prawdopodobieństwo, że kolejne zakupy zrobi ponownie u Ciebie.
Zbuduj wizerunek firmy, która dba o detale i której zależy na kliencie. Jakość i estetyka to wartości, które zawsze są w modzie. Obejrzyj WIDEO poniżej i sprawdź jak mogą wyglądać Twoje paczki.
Udostępnij